ביטוח חיים ומשכנתא

ביטוח חיים (ריסק למקרה מוות)

מקרה של מוות בטרם עת חובק בתוכו פוטנציאל לפגיעה במצבה הכלכלי של משפחת הנפטר.

"ריסק" הוא ביטוח בסיסי למקרה מוות שמטרתו לשמור על מצבה הכלכלי של משפחתכם במקרה פטירה בטרם עת של אחד ממפרנסי המשפחה. כספי הביטוח יאפשרו לבני המשפחה שלכם להמשיך ולשמור על רמת חיים קבועה ולנהל את חייהם ברווחה לה הם רגילים.

כחלק מניתוח הסיכונים של הלקוח, אנו עושים התאמה לגובה הריסק לו הוא זקוק תוך התייחסות לפרמטרים של גיל, מצב סוציו אקונומי, נכסים נוספים, הכנסה , מספר השארים ועוד.

אנו נדאג לעשות עבורכם את הריסק המתאים לצורכיכם ולתקציבכם ובכך לעזור לכם לשמור על עתידכם של המשפחה.

ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא הוא ביטוח ריסק למקרה מוות (ביטוח חיים) הנדרש ממי שלוקח משכנתא ע"י הבנק.

ביטוח זה מכסה את האפשרות שאחד מבני הזוג ילך לעולמו ובמקרה כזה המשכנתא תוחזר במלואה לבנק על ידי חברת הביטוח ובן הזוג שיישאר בחיים יוותר ללא משכנתא בכלל.

הבנק שמעניק את הלוואת המשכנתא לא רוצה להישאר במצב בו רק לווה אחד יהיה חייב בהחזר המשכנתא מתוך הנחה כי ללווה אחד יהיה קשה להחזיר את תשלומי ההלוואה לבדו.

בנוסף הבנק דורש מהלווים גם ביטוח מבנה שתפקידו לכסות מיקרי ביטוח של רעידות אדמה, שריפות פיצוצי צנרת וכד'.

הנכס מהווה ביטחון לבנק עבור החזר ההלוואה ועל כן הבנק דורש שהנכס יהיה מבוטח מפני נזקים.

כיום קיימת תחרות רבה בתחום ביטוחי המשכנתא, אנו באחריות כלכלית עושים השוואה בין כל ביטוחי המשכנתא בכל חברות הביטוח (חשוב בבדיקת עלות ביטוח המשכנתא לבדוק את התפתחות הפרמיה לאורך השנים).

אנו שואפים להשיג עבור לקוחותינו את התעריפים הזולים ביותר האפשריים לביטוח המשכנתא, להפיק להם את הביטוח במהירות המרבית ולאחל להם הצלחה בביתם החדש.

נשמח לעמוד לרשותכם